همزمان با شدت گرفتن جنایت اسرائیل علیه مردم غزه که حتی صدای متحدان غربی رژیم صهیونیستی را هم درآورده، کمیته حقیقت یاب سازمان ملل درباره اغتشاشات سال گذشته، تهران را متهم به جنایت علیه بشریت کرد!
کد خبر: ۱۴۴۸۴۶۰

به گزارش جام جم آنلاین، از سال گذشته تاکنون رسانه‌های غربی تلاش بسیاری کردند تا از طریق جعل اخبار مربوط به اغتشاشات و بزرگنمایی اعتراضات، زمینه را برای فشار‌های بین‌المللی علیه کشورمان فراهم آورند.

نهاد‌های بین‌المللی نیز در راستای راهبرد جنگ ترکیبی علیه کشورمان، با استناد به ادعا‌های رسانه‌های غربی علیه تهران، به پرونده‌سازی علیه کشورمان و تشکیل کمیته‌های صوری به اصطلاح حقیقت یاب اقدام کردند که نتیجه‌اش، تداوم همان را۶برد فشار حداکثری است.

اما نکته جالب توجه این سیاسی‌کاری‌ها به نام دفاع از حقوق بشر، اتهام‌زنی جدید کمیته حقیقت یاب اغتشاشات سال پیش به کشورمان در اوج جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه است.

سازمان ملل درحالی که در برابر نسل‌ کُشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها در غزه سکوت کرده و نیازی به تشکیل کمیته حقیقت یاب نمی‌بینند، به تهران برای تلاش برای حفظ ثبات داخلی خود اتهام می‌زنند!

اتفاقات سال پیش در برخی شهر‌های کشورمان براساس اسناد آشکار شده، به وضوح تلاش سرویس‌های امنیتی بیگانه برای برهم زدن آرامش کشور بوده و تقابل نیرو‌های امنیتی کشورمان با این سناریو که با شکست کامل دشمن روبرو شد، حالا جنایت علیه بشریت نامیده شده است!

رفتار دولت آمریکا و متحدان اروپایی‌اش علیه معترضان در کشور‌های غربی تاکنون بار‌ها با اعتراضات گسترده روبرو شده، اما سازمان ملل خود را موظف به پیگیری آن ندیده، اما جالب است، ۱۵۰ روز پس از قتل عام مردم فلسطین، سازمان ملل برای انحراف افکارعمومی از فشار حقوق بشری بر اسرائیل، به یاد وقایع سال پیش در ایران و اتهام‌زنی به تهران افتاده است.

با این اوصاف خالا تردیدی برای ناظران بی‌طرف باقی نمانده که تملمی ادعا‌های حقوق بشری نهاد‌های بین‌المللی با کارگردانی صهیونیست‌ها و با هدف فشار بر کشور‌های مستقل صورت گرفته و این نهاد‌ها تنها هموارکننده راه جنایتکاران علیه بشریت برای تداوم نسل‌ کُشی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها